شیرآلات قهرمان و معرفی بهترین مدل ها
تاریخ : جمعه 8 مرداد 1400
نویسنده : فردین فروغی


قهرمان کارخانه تولید کننده شیرآلات بهداشتی در کشور که سابقه تولیدش به بیش از 30 سال می رسد. این مجموعه در استان اردبیل در روستای بلداشی شهرستان گرمی به مساحتی حدود 30 هکتار و زیر بنایی حدود 1000 متر که شامل کارخانه، سوله، کارگاه و بخش اداری می باشد.

شرکت قهرمان یکی از پیشتازان در صنعت تولید شیرآلات ساختمانی در کشور بوده و محصولات این شرکت با بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات روز و مهندسین با دانش نوین و کارگران مجرب روانه بازار می گردد.

محصولات این کارخانه در حال حاضر شامل انواع شیرآلات ساختمانی روکار، توکار، چشمی، بیمارستانی، تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی و … می باشد.
شیرالات قهرمان

کیفیت و تنوع محصولات شیرالات قهرمان

شیر قهرمان از نظر کیفیت نیازی به معرفی ندارد چرا که شاید هرکسی حداقل یک بار از محصولات این کارخانه استفاده کرده و از میزان کیفیت و عمر طولانی شیرآلات قهرمان آگاهی دارد.
شرکت قهرمان دارای سبد کالای متنوع و متعدد می باشد که در آن انواع شیرآلات کلاسیک و اهرمی، فلاش تانک و… موجود است. این مجموعه در طرح ها، رنگ ها، مدل ها و وزن های مختلف عرضه شده اند تا مشتریان قهرمان با هر سلیقه و هر توان مالی امکان خرید از این واحد تولیدی را داشته باشند.

حوزه‌های فعالیت کارخانه قهرمان

حوزه فعالیت کارخانه قهرمان، به تولید شیرآلات و تجهیزات این چنینی محدود می‌شود. از محصولاتی که این مجموعه بزرگ تولیدی به بازار عرضه می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:• شیرآلات بهداشتی• شیرآلات ساختمانی
• شیرآلات الکترونیکی
• شیرآلات بیمارستانی
• تجهیزات مورد نیاز حمام

هر کدام از این محصولات، در دسته‌بندی مدل‌های مختلف بهترین برند شیرآلات ایرانی قهرمان قرار می‌گیرند.

خرید اینترنتی شیر قهرمان

خرید اینترنتی شیرآلات در حال حاضر یکی از بهترین و در عین حال راحت ترین نوع خرید می باشد زیرا شما می توانید انواع مختلف مدل های شیرآلات قهرمان را از سایت کالا 118 مشاهده کنید و از لحاظ ظاهر عکس همه مدل شیر های قهرمان در سایت هست با هم مقایسه کنید

و از لحاظ هزینه، قیمت تک تک مدل های قهرمان در سایت ثبت شده است و به راحتی می توانید مشاهده کنید.

برای خرید شیرالات قهرمان کلیک کنید.

گارانتی شیرآلات قهرمان

موقع خرید اینترنتی شیرآلات قهرمان از سایت کالا118 به همراه محصول خریداری شده گارانتی و خدمات پس از فروش آن را نیز دریافت می کنید.

کمپانی قهرمان برای این محصول یعنی انواع شیر آلات گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله در نظر گرفته است. حتی تعمیرات این محصول با درخواست از نمایندگی در محل انجام خواهد شد.

صادرات برند قهرمان

تولیدات کارخانه قهرمان دارای استاندارد های بین المللی است و قابلیت رقابت با کشورهای صنعتی دنیا را داراست. به همین جهت بخش کلانی از تولیدات این مجتمع تولیدی به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می گردند. به همین سبب نقش مهمی در ارز آوری در ناحیه ی صادرات شیرآلات بهداشتی برای کشور عزیزمان را دارد.

شیرآلات قهرمان مدل اسپانیایی

طراحی ست کامل شیرآلات مدل اسپانیایی قهرمان، همگی به صورت اهرمی است. در بازار می‌توان خرید این شیرآلات را تنها در رنگ کرومی انجام داد. ست کامل با ظاهری ساده و رنگی همه‌پسند باعث شده است تا فروش خوبی در بازار خرید داشته باشد. قیمت شیرآلات از مدل اسپانیایی، به خاطر طراحی ساده از قیمت مناسبی برخوردار است. لیست قیمت ست کامل این مدل را می‌توانید به راحتی از لینک زیر مشاهده کنید.

شیرآلات قهرمان مدل آلمانی

طراحی ست کامل شیرآلات آلمانی قهرمان، توسط طراحان آلمانی انجام شده است. ست کامل این مدل از شیرآلات قهرمان شامل ظرفشویی، تو کاسه، دیواری، توالت و دوش می‌شود که هم به صورت تکی و هم ست کامل، بازار خرید بسیار خوبی دارد. قیمت خرید شیرآلات آلمانی برند قهرمان، نسبت به قیمت خرید مدل‌های جدید مناسب‌تر است. بدون شک، گران‌قیمت بودن محصولات قهرمان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت است.

انواع مدل شیرالات قهرمان

شیرآلات قهرمان مدل ایتالیایی

طراحان ایتالیایی، ست کامل این شیرآلات را طراحی کرده‌اند و جالب است بدانید که کارتریج‌های مورد استفاده در ساختار ست کامل شیرآلات، همگی ایتالیایی هستند. خرید ست کامل شیرآلات ایتالیایی برند قهرمان به خاطر اهرمی بودن و قیمت مناسب، به شدت توصیه می‌شود.
در مقایسه با شیرآلات دیگر در بازار خرید، کیفیت و همچنین قیمت شیرآلات قهرمان قابل قبول‌تر خواهد بود. قیمت خرید را می‌توان از بخش فروش این شرکت و فروشگاه‌های معتبر استعلام گرفت.

شیرآلات قهرمان مدل تتراس و تتراس ۲

یکی از مدل‌های متفاوت شیرآلات قهرمان که ست کامل آن در بازار خرید شامل ظرفشویی، دوش، توکاسه و توالت می‌شود، تتراس نام دارد. ست کامل این مدل تنها در رنگ کروم به بازار خرید عرضه شده است و با وجود کیفیت بالایی که استیل بدنه آن دارد، قیمت مناسبی خواهد داشت.خرید ست کامل شیرآلات تتراس به کسانی پیشنهاد می‌شود که طرفدار طراحی ظریف، تنظیم آب اهرمی و قیمت مناسب هستند.

منبع:

https://maviham.com

http://www.ghahramantaps.com/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: قهرمان , شیرالات , شیرالات قهرمان , خرید شیرالات , ماوی هام ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید