تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
نویسنده : فردین فروغی

فصل فصله پیازه و خیلی ها عادت دارن پیاز رو به مقدار زیاد سرخ میکنن و هر وقت که در غذاها به پیاز داغ احتیاج داشته باشن از پیازهای از قبل سرخ کرده شون استفاده میکنن. این روش سرخ کردن پیازو که براتون توضیح میدم پارسال در یکی از برنامه های آشپزی شنیده بودم که وقتی امتحانش کردم به نظرم ایده آل بود و گفتم برای شما هم بذارم. البته من معمولا از پیاز تازه برای غذاهام استفاده میکنم و خیلی به پیاز سرخ کرده آماده احتیاج پیدا نمیکنم ولی تجربه بهم ثابت کرده گاهی که خیلی عجله داری و میخوای غذات سریع آماده بشه و وقت خرد کردن و سرخ کردن پیاز نداری این ذخایر میتونه خیلی کمک کننده باشه.

برای تهیه پیاز داغ اماد تازه اینجا کلیک کنید.

اصول و ابزار لازم برای تهیه پیاز داغ طلایی و خوشمزه

 

انتخاب تابه مناسب

تابه‌ای که برای سرخ کردن پیاز استفاده می‌کنید باید سنگین باشد. تابه‌های چدنی و گرانیتی برای این کار بسیار مناسب‌اند.

 

انتخاب روغن مناسب

برای تهیه پیازداغی که یک‌دست و طلایی باشد پیاز باید ۵ تا ۷ دقیقه در روغن داغ روی حرارت ملایم بجوشد. بنابراین باید از روغنی استفاده شود که مقاومت حرارتی بالایی دارد. روغن سرخ‌کردنی بهار و بهار الماس نقطه دود بالایی دارند و بدون سوختن، حرارت را به‌صورت یکنواخت به مواد غذایی منتقل می‌کنند. نقطه دود بالا باعث می‌شود پیازداغ شما بوی بد روغن سوخته نگیرد.

 

به پیاز فضای کافی بدهید

اندازه تابه را به تناسب مقدار پیاز انتخاب کنید. اگر مقدار پیازتان زیاد است و در تابه به‌سختی جا می‌شود آن را در دو نوبت سرخ کنید. سعی کنید روغنی که در تابه برای سرخ کردن پیاز می ریزید کم نباشد.

هم زدن را فراموش نکنید

برای جلوگیری از سیاه شدن بعضی از پیازها و خام ماندن بعضی دیگر آنها را مدام هم بزنید تا حرارت یکنواخت به همه آنها برسد. پیازها را روی حرارت بالا سرخ نکنید. روغن باید داغ باشد ولی حرارت باید ملایم باشد تا پیازها به تدریج طلایی شوند.

 

به پیاز کمی مزه بدهید

بنابر استفاده‌ای که می‌خواهید از پیازداغ بکنید به آن کمی نمک یا فلفل اضافه کنید.

خرید پیاز داغ

نکات مهم تهیه پیاز داغ مجلسی:

وقتی پیاز ها درون تابه ریخته می شود نیاز نیست که به طور مداوم هم زده شود فقط موقعی که رنگ آن به قهوه ای تغییر کرد چند بار آرام هم بزنید.
    بر خلاف ظاهر دستور تهیه که از روغن زیادی استفاده می شود به هیچ عنوان پیاز ها روغن زیادی جذب نمی کنند.
    از روغنی که بعد از سرخ کردن به جای می ماند برای سرخ کردن کردن بادمجان و سیب زمنی می توانید استفاده کنید .این روغن چون عطر و طعم پیاز گرفته است وقتی مواد دیگر با آن سرخ شود بسیار خوشمزه می شود.
    اگر دوست داشتید تا پیاز داغ خوش رنگ تری داشته باشید علاوه بر زرد چوبه از زعفران هم می توانید استفاده کنید.

منبع:

دو نفره

بگیر بپز


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پیاز داغ , آشپزی , طرز تهیه , خرید پیاز داغ ,
تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
نویسنده : فردین فروغی

غذاهای تجاری گربه به دو دسته کلی غذای خشک و غذای تر یا کنسروی تقسیم می‌شن. غذای خشک همونطور که از اسمش مشخصه با کمترین میزان رطوبت و به صورت خشک عرضه می‌شه و در نتیجه هم ماندگاری بالاتر و نگهداری راحتتری داره.

به همین دلیل خیلی از صاحبان گربه مخصوصا شاغلین که در طول روز خونه نیستن از غذای خشک برای تغذیه گربه‌شون استفاده می‌کنن؛ چون این غذا اگه داخل ظرف غذای گربه‌تون بمونه و چندین ساعت هم در معرض هوای باز قرار بگیره خراب نمیشه.

ترکیبات غذای خشک گربه بسته به نوع غذای خشک می‌تونه خیلی متنوع باشه، اما در هر صورت باید حاوی ترکیبات و مواد مغذی لازم و مورد نیاز بدن گربه باشه.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک باید عمدتا پروتئین و چربی حیوانی (انواع گوشت مثل مرغ، گوساله، ماهی، بوقلمون و …) باشه و بعد موادی مثل غلات، کربوهیدراتها، سبزیجات و ویتامین ها و مواد معدنی هم می‌تونه به غذا اضافه بشه.

غذای خشک گربه

انواع مختلف غذای خشک گربه:

طیف کاملی از غذاهای مختلف گربه و بچه گربه در بازار وجود دارد. مشکل این است که با وجود بودجه تبلیغاتی عظیم برخی از مارک‌ها، آنها کیفیت مطلوبی ندارند. دو دسته گسترده وجود دارد: غذاهای استاندارد و غذاهای پریمیوم.

غذاهای خشک گربه (استاندارد)

غذاهای استاندارد از جمله غذاهای موجود در پت‌شاپ‌ها هستند، که می‌توانند شامل برندهای ناشناس و یا مارک‌های معروفی مانند   Pedigree یا Purina One باشند.
این غذاها معمولا از بخش‌هایی از گوشت حیوانات که توسط انسان قابل مصرف نیستند تهیه شده و علاوه بر آن شامل میزان زیادی غلات، کربوهیدرات و چربی هستند. آنها معمولاً حاوی فرآورده‌های جانبی گیاهان (مانند سلولز، پالپ) هستند.
مراقب باشید: این غذاها می‌توانند منجر به  افزایش وزن و عفونت ادراری در گربه‌ها شوند!

غذای خشک گربه (پریمیوم)

این دسته دوم غذای گربه‌ها به طور کلی با شیوه‌های دامپزشکی، در فروشگاه‌های حیوانات اهلی و فروشگاه‌های آنلاین تخصصی به فروش می‌رسد. آنها حاوی درصد بالایی از گوشت و مقادیر محدود  فسفر و کربوهیدرات هستند. این غذاها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازهای غذایی گربه شما را بهتر برآورده سازند.

این نوع غذای گربه حاوی درصد بالایی از پروتئین حیوانی (حدود ۷۰٪) هستند تا جایگزین طبیعی برای برآورده سازی نیاز گربه‌ها به پروتئین در طبیعت باشند.

این غذاها حاوی مواد با کیفیت بالا یا حتی با کیفیت عالی هستند که حتی برای مصرف انسان نیز مناسب هستند. به طور خلاصه، قیمت غذای گربه بر سلامتی کلی گربه شما تأثیر می‌گذارد.

برای خرید غذای خشک گربه برای ایرانیان از پت شاپ زیر اقدام کنید.

https://animalkadeh.com/product-category/cat/food-and-treats-cat/dry-adult-cat-food/

برای خرید غذای گربه از سایت های خارجی به لینک زیر اقدام کند.

https://www.zooplus.co.uk/shop/cats/dry_cat_food

نکاتی که قبل از خرید غذای خشک گربه با بدانیم

سن گربه خود را در نظر بگیرید

توجه به این نکته ضروری است که غذاهای خشک گربه اغلب با توجه به سن گربه گروه بندی می شوند. جدا از آن ، شما باید بدانید که فرمولهای مختلف انرژی بیشتری را برای رشد بچه گربه ها فراهم می کنند. بنابراین ، این فرمول ها در نظر دارند تا از نظر سلامتی ، اندازه و سن خود بهترین نوع تغذیه را به حیوان خانگی شما ارائه دهند.

وقتی قصد خرید بهترین غذای گربه را دارید ، حتما سن دقیق گربه خود را بدانید. با این کار ، اگر حیوان خانگی شما فقط دوازده ماه سن داشته باشد ، یک غذای بچه گربه خریداری می کنید. برای غذاهای ارشد گربه ، اگر بالای 8 سال سن دارند ، این مواد غذایی را خریداری کنید.

مارک های غذای خشک گربه ارزان

پس از مشخص شدن سن گربه خود ، قدم بعدی تحقیق در مورد بهترین مارک ها است. شما باید درک کنید که مارک های مختلفی برای انتخاب غذای گربه ها وجود دارد . اطمینان حاصل کنید که بهترین مارک تجاری را که تمام مواد اولیه مورد نیاز حیوان خانگی شما را دارد خریداری می کنید.

مقدار غذای خشک گربه ارزان

بیشتر مواد غذایی کنسرو شده در اندازه های مختلف بسته بندی می شوند. هنگام خرید خود ، باید بفهمید که گربه شما چه چیزی را دوست دارد و از خرید بسته های بزرگتر مطمئن شوید.

با یک دامپزشک مشورت کنید

یک دامپزشک حرفه ای می تواند شما را راهنمایی کند تا از مارک مناسب مورد نیاز خود استفاده کنید. دامپزشک شما بیشترین دانش را در مورد تعیین نیازهای خاص گربه شما دارد. بنابراین ، باید به توصیه های آنها اعتماد کنید و یاد بگیرید که به سخنان آنها گوش فرا دهید.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک گربه

مواد تشکیل دهنده غذای خشک باید عمدتا دارای پروتئین و چربی حیوانی (انواع گوشت مثل مرغ، گوساله، ماهی، بوقلمون و …) باشد و بعد موادی مثل غلات، کربوهیدراتها، سبزیجات و ویتامین ها و مواد معدنی هم میتوانند به عنوان تکمیل کننده این خوراک، در محصول وجود داشته باشد.

پت شاپ انلاین

مزایای غذای خشک گربه بالغ:

  1. تامین کننده گستره وسیعی از مواد مودر نیاز گربه.
  2. قابل حمل و استفاده در مسافرت.
  3. تمیزی و جلوگیری از تار تار شدن دندان
  4. ارزان تر
  5. قابلیت استفاده مجدد در وعده دیگر در صورت نخوردن کامل
  6. بوی کمتر و کثیفی کمتر
  7. طول عمر بیشتر غذا
  8. اندازه گیری راحت تر برای هر وعده غذایی
  9. وجود دانه های(شکل و اندازه دانه های خوراک) برای نژاد و سایز های مختلف گربه

منبع:

پت شاپ انیمالکده

پت شاپ زوپلاس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پت شاپ , غذای خشک گربه , غذا گربه , ,
تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
نویسنده : فردین فروغی

روغن موتور چیست؟

روغن موتور در علوم مکانیکی و صنعت خودرو، بسیار کاربرد دارد و وظیفه اصلی آن، روان‌کاری و محافظت از تک‌تک قطعات سخت پیشرانه است. این مایع در انواع اتومبیل از دو ماده اصلی روغن پایه و مواد افزودنی تشکیل می‌شوند. در واقع روغن پایه جهت ترکیب با آب و جلوگیری از اصطکاک بین قطعات که با هم درگیری‌های بسیاری دارند، استفاده می‌شود.

روغن موتور وظایف مهمی را در خودرو برعهده دارد:

    اصطکاک بین اجزا را کاهش می‌دهد

موتور از قطعات متحرک ساخته شده است و مسلما بین آنها اصطکاک وجود دارد. هرجا که اصطکاک هست، گرما هم هست. روغن موتور، اصطکاک بین قطعات فلزی را از بین می‌برد تا گرمای ناشی از آن، موتور را داغ نکند. همچنین جلوی ساییدگی قطعات را می‌گیرد. می‌دانید که تعمیر و تعویض قطعات ساییده‌شده موتور هزینه زیادی برمی‌دارد. بنابراین با یک روغن موتور مناسب، در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید.

    گرما را از چرخه احتراق دور می‌کند

موتور با تولید انفجارهای کنترل‌شده یا احتراق درون سیلندرها کار می‌کند. حال اگر گرمای ناشی از اصطکاک به این انفجارهای کنترل‌شده اضافه شود، موتور خودرو مشکل پیدا می‌کند. روغن موتور مانند عایق از رسیدن گرما به این چرخه جلوگیری می‌کند.

    محصولات جانبی ناخواسته را جذب می‌کند

در فرایند احتراق محصولات ناخواسته‌ای مانند اسیدها و اکسید سیلیکون تولید می‌شوند که اگر وارد سایر قسمت‌های موتور شوند، به آن آسیب وارد می‌کنند. روغن موتور مانند یک آهنربا این مواد را جذب می‌کند و به‌حالت تعلیق درمی‌آورد.

    زنگ‌زدگی را به حداقل می‌رساند

در فرایند احتراق، سوخت باید با هوا که حاوی اکسیژن است مخلوط شود. اکسیژن باعث خوردگی و زنگ‌زدن فلزات می‌شود. درست است که نمی‌توانیم جلوی رسیدن هوا به موتور را بگیریم، اما با استفاده از روغن موتور می‌توانیم اثرات اکسیدکنندگی آن را به حداقل برسانیم.

در بازار رقابت بر سر نام و نشان است. فارغ از اینکه بهره‌گیری از این نام‌های تجاری، ریشه‌ای فنی و مهندسی دارند. اگر در بازار با نام‌هایی مانند سنتتیک (Synthetic یا صنعتی) یا مینرال (Mineral یا معدنی) برخوردید، آگاهانه عمل کنید.

انواع روغن موتور

۱. روغن موتور مینرال یا معدنی

روغن‌های مینرال این روزها دیگر چندان گسترده نیستند. این روغن‌ها مستقیما بر پایه‌ی نفت طراحی و ساخته شده‌اند. شاید استفاده از آنها به‌دلیل فناوری ضعیفی که دارند رو به افول گذاشته ولی هنوز برخی از حرفه‌ای‌ها از روان‌کاری قدرتمند آنها خبر می‌دهند.

۲. روغن موتور سنتتیک یا صنعتی

مدل‌های سنتتیک ترکیبی هستند از روغن‌های پایه، مینرال و افزودنی‌های محرمانه‌ای که در کارخانه‌ها به آنها اضافه می‌شوند. روغنی است که از ترکیبات شیمیایی یا پلیمراسیون هیدروکربن‌ها تولید می‌شود، نه از تصفیه‌ی نفت خام. این نوع روغن اولین بار در موتورهای جت به‌کار گرفته شد. سنتتیک‌ها اغلب از جنس پلی‌آلفااولفین (به‌صورت مخفف PAO) هستند. موادی که از ناب‌ترین بخش فرایند شکست روغن موتور معدنی به‌دست می‌آیند. برخی توصیه می‌کنند که می‌توان سنتتیک‌ها را با مینرال‌ها ترکیب کرد. ولی میزان و مقیاس این ترکیب آن‌قدر پیچیده و حرفه‌ای است که تنها شیمیدان‌ها از پس آن برمی‌آیند.

۳. روغن موتور نیمه‌سنتتیک

سری دیگری از روان‌کار موجود است به نام نیمه‌سنتتیک. این روغن مخلوطی است از روغن سنتتیک و مینرال. این نوع اگرچه کیفیت روغن‌های سنتتیک را ندارد، اما در شرایط سخت نظیر دماهای بالا یا بار زیاد، عملکرد بهتری نسبت به نوع مینرال از خود نشان می‌دهد و بیشتر در وانت‌ها و شاسی‌بلندها مصرف می‌شود و قیمت آن نیز کمی بیشتر از مینرال‌هاست.

۴. روغن موتور فلاشینگ

دسته‌ی دیگری از روغن موتورها نیز موجودند به اسم فلاشینگ. روغن‌هایی با گرید 0W20 که تقریبا شبیه به آب هستند. گفته می‌شود خودروهای هیبریدی مدرن از این نوع روغن‌ها بهره می‌گیرند؛ اما حقیقت آن است که فلاشینگ پیش از آنکه یک روان‌کار مخصوص خودروهای مدرن باشد، یک ابزار برای پاک‌سازی موتوری است که به‌دلیل دیر عوض کردن روغن یا بروز پدیده‌ی لجن با مشکلات جدی روبه‌رو شده است. تعمیرکاران در پروسه‌ی فلاش، روغن موجود در موتور را تخلیه و روغن فلاشینگ را جایگزین آن می‌کنند. سپس موتور را به‌صورت درجا و طی ۱۰ دقیقه به کار می‌اندازند. سپس مایع فلاشینگ را که آغشته به رسوبات موتور است تخلیه می‌کنند و در انتها طبق روال عادی از یک روغن استاندارد بهره می‌گیرند.

روغن موتور

ویسکوزیته چیست؟

در قسمتی از موتور خودرو که درپوش مخزن روغن قرار دارد حتما عددی به صورت xW-y مثل 20W-50 وجود دارد که میزان ویسکوزیته روغن مناسب خودرو شما را نشان میدهد.

عددی که به عنوان ویسکوزیته بیان میشود،بیانگر میزان مقاومت آن در برابر جاری شدن است.ما برای درک ویسکوزیته روغن موتور از اعدادی که روی بسته بندی روغن دیده میشوداستفاده میکنیم.هرچه عدد ویسکوزیته بالاتر باشد، مقاومت سیال دربرابر جاری شدن بیشتر خواهد بود.

مقاله کامل در: https://revitakhodro.com/types-of-engine-oils/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: روغن موتور , انواع وغن موتور , خودرو , ماشین ,
تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
نویسنده : فردین فروغی

در مواقعی لثه برای درمان شدن و حفظ سلامتی دندان ها نیاز به انجام آن دارد ،  زمانی که بیماری های لثه  مانند تحلیل و عقب نشینی لثه ایی پدید می آیند پوشش  ضعیف گشته و سطح کمی از دندان را پوشش می دهد در این حالت  به پیوند لثه  احتیاج می باشد چرا که علاوه بر مشکلات ظاهری و حساس شدن دندان و لثه ها مانند خونریزی لثه و عدم استحکام آن ها آسیب دیدگی و عفونت را برای دندان ها نیز در پی دارد ، معمولا بیماری عقب نشینی لثه به کندی پیش خواهد رفت و ممکن است افراد متوجه این بیماری در خود نشوند که در این صورت بیماری پیشرفت  کرده و منجر به لق شدن دندان ها خواهد شد .

پیوند لثه یک جراحی آسان و سریع می باشد که توسط پریودنتیست انجام گرفته میشود و از بافت لثه سقف دهان برای انجام  استفاده میکند . همانطورکه شرح داده شد همچنین برای درمان و پیشگیری مشکلات و دندان ها استفاده میشود که در مواقعی مانند لبخند لثه ایی جنبه ی زیبایی را نیز دارد .

پیوند لثه

جراحی لثه تحلیل رفته (جراحی پیوند لثه)

در این روش، پریودانتیست بخشی از قسمت های دیگر بافت دهان را برمی‌دارد و به لثه ها پیوند می زند. این جراحی زمانی انجام می شود که لثه به دلیل بیماری از بین رفته یا اینکه مقداری از بافت آن تحلیل رفته باشد.

این جراحی هم علاوه بردرمان گاهی به منظور جراحی زیبایی انجام می شود زیرا ناحیه هایی که ریشه در آن نمایان شده را می پوشاند و ظاهر دندان ها را زیباتر می کند.

اگر دندانپزشک بعد از معاینه تشخیص دهد که به جراحی لثه احتیاج دارید، به احتمال زیاد شما را به پریودانتیست ارجاع می دهد که در زمینه بیماری های لثه تخصص دارد.

انواع عمل پیوند لثه

انواع پیوند لثه

 پیوند لثه همانند لیفت لثه انواع متفاوتی را دارد که انتخاب آن به دست پریودنتیست می باشد که علل انتخاب آن بسته به شدت ، نوع و میزان آسیب و بیماری خواهد بود .

پیوند بافت اتصال

اگر بخواهیم به رایج ترین روش پیوند اشاره کنیم به پیوند بافت اتصال خواهیم رسید ،  در این روش پریودنتیست به واسطه ی فلپ  بافت زیر لثه سقف دهان را برداشت میکند و برای  پیوند از آن استفاده خواهد کرد .

پیوند آزاد

این روش نیز مانند روش پیوند بافت اتصال خواهد بود ، برداشت از سقف دهان می باشد با این تفاوت که این روش نیازی به فلپ ندارد چرا که برداشت لثها از زیر لثها سقف دهان نبوده و از بافت رویی برای این کار برداشت خواهد شد . این روش روشی مناسب برای افرادی  است که باف لثه ایی نازک را دارا می باشند .

پیوند جانبی

افرادی که بافت لثه ایی مناسب با حجمی کافی و مستحکم دارند میتوانند از این روش استفاده نمایند به صورتی که از بافت لثه ی مجاور بافت آسیب دیده استفاده میگردد  و لثه به سمت عاج دندان کشیدن خواهد شد و ناحیه را پوشش خواهد داد .

دوران نقاهت پیوند لثه

• مدت کوتاهی پس از انجام مراحل می توانید به خانه بروید. اگر می خواهند شما را رصد کنند ، برای اطمینان از عدم وجود هیچ مشکلی در پیوند ، باید یک یا دو ساعت صبر کنید.
• در طی یکی دو هفته اول بهبودی ، سعی کنید غذاهای نرم و سرد بخورید تا مطمئن شوید به پیوند صدمه ای وارد نکرده اید. شما نباید غذاهای سفت و گرم بخورید که بتواند پیوند را بسوزاند یا تحریک کند.

منبع: https://drshahram.com/gum-transplant/

https://www.guysandstthomas.nhs.uk/resources/patient-information/dental/periodontal-gum-surgery.pdf

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پیوند لثه , متخصص لثه ,
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
نویسنده : فردین فروغی

اگر بخواهیم واقع بین باشیم و راجع به این صنعت داخلی شیرآلات نظر بدیم در طی چند سال اخیر تولیدکنندگان کشورمان یه سطح بالا و خوبی در تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی رسیده اند و حرف های خوبی برا زدن دارند.

با یکی دیگر از مقالات فروشگاه شیرآلات ماوی هام با ما همراه باشید

البته ناگفته نماند که بسیاری ازتولیدکنندگان شیرآلات ایرانی در محصولات خود از کارتریج و قطعات خارجی استفاده می کنند؛ اما در نهایت این مساله منجر به تولید شیرآلاتی شده که هم کیفیتی مشابه شیرآلات خارجی دارند و هم با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. با یک حساب سرانگشتی می‌شود گفت که با این شرایط، خرید شیرآلات از بازار داخلی بسیار عاقلانه تر است! در این مقاله ما برای انتخاب درست و مطمئن همراه شما هستیم و ۷ برند برتر شیرآلات ایرانی در سال اخیر را معرفی و بررسی می‌کنیم.

چرا شیرآلات ایرانی بخریم؟!

اجازه بدهید جواب این سوال را با یک سوال مطرح کنیم! انتظار شما از شیرآلات در خانه‌تان چیست؟!

احتمالا مهمترین خواسته این است که کیفیت بدنه مطلوبی داشته باشد و با چند ماه استفاده در برابر آب، زنگ نزند.

طراحی ظاهری جذاب هم به اندازه کیفیت و جنس شیرآلات مهم است.

تنوع در رنگ و سبک داشته باشد تا بتوان برای فضاهای مختلف انتخاب متناسب‌تری داشت.

آبکاری باکیفیت داشته باشد و بعد از مدتی رنگ آن از بین نرود.

قیمت و ماندگاری مناسبی داشته باشد.

قطعات باکیفیتی درون آن به کار رفته باشد.

و…

خرید شیرآلات KWC

تقریبا تمام انتظارات از یک شیرآلات در موارد فوق خلاصه می‌شود. قسمت جذاب ماجرا این است که شیرآلات برتر ایرانی تمام انتظارات فوق را با قیمت پایین‌تر از نمونه‌های خارجی برای شما فراهم می‌کنند:

تمام برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم برای تنه‌ی شیرآلات از آلیاژ برنج استفاده می‌کنند که با مقاومت و استحکام بالا، بهترین ماده برای سطوح و اجزای داخلی شیرآلات است. به علاوه برنج به دلیل خورده نشدن توسط آب، سلامت مصرف‌کنندگان را به بهترین شکل حفظ می‌کند.

طراحی ظاهری و تنوع سبک در شیرآلات ایرانی بدون اغراق پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است، برای اثبات می‌توانید چند نمونه از شیرآلات جذاب درخشان را مشاهده کنید.

آبکاری در شیرآلات مطرح ایرانی درست مانند نمونه‌های خارجی با کروم و الکترواستاتیک انجام می‌شود. علاوه بر این دو آبکاری رایج، در نمونه‌هایی مانند شیر آکوا درخشان از تکنولوژی آبکاری در خلاء (PVD) استفاده شده که مقاومت رنگ بسیار بالایی دارد. یک آبکاری مناسب علاوه بر زیبایی ظاهری، نقش بسزایی در دوام و عمر طولانی شیرآلات دارد.

قطعات فنی و کارتریج استفاده شده در محصولات، اغلب وارداتی از کشورهای پیشرو اروپایی مانند اسپانیا هستند.

 

KWC یک برند با اصالت سوییسی است که در سال 1380 با عقد قراردادی با شرکت شیرآلات ایران رسما همکاری خود را با این برند در ایران آغاز نمود، با توجه به نوع همکاری، تمامی محصولات KWC با تکنولوژی کاملا متفاوت نصبت به دیگر برند‌ها تولید می‌شود و معمولا محصولات این برند به صورت چشمی، لمسی، توکار روانه بازار می‌شود.

 

پرطرفدارترین محصولات تولیدی شیرآلات kwc

 

این برند دارای محصولات متنوعی برای استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی منازل، هتل‌ها، محیط ‌های اداری، آشپزخانه‌های حرفه‌ای و اسپاها دارد.
محصولات کی دبلیو سی شامل شیرآلات بهداشتی برای حمام اعم از دوش حمام و شیر روشویی، شیرآلات آشپزخانه برای شستشوی ظروف، شیرآلات توکار برای حمام و آشپزخانه و شیرآلات هوشمند و اتوماتیک برای استفاده در مکان‌های اداری و تجاری هستند.

محصولات این شرکت تنوع بسیاری دارند که ممکن است انتخاب شما را برای خرید شیرآلات KWC کمی سخت کند. با شناخت بهتر انواع مدل‌های محصولات این برند، محصول مورد نظر و ست کامل شیرآلات محبوبتان را به راحتی انتخاب کنید.

پس از بررسی مدل‌های آن می‌توانید بهترین مدل شیرآلات KWC را انتخاب کنید و با خرید آن از فروشگاه ماوی هام سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مدل آوا

ست کامل آوا طراحی مدرن و قیمت مناسبی دارد که با خرید آن می‌توانید به زیبایی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام منزلتان بیافزایید. ست شیرآلات آوا رنگ‌های بسیار متنوعی دارد. قیمت این ست کامل نسبت به طراحی منحصر به فرد آن بسیار مناسب است که می‌توانید با خرید ست کامل این مدل از آن برای ایجاد هارمونی در شیرآلات بهداشتی منزلتان بهره ببرید.

مدل ریتا

با خرید ست کامل ریتا از شیر آشپزخانه، شیر دستشویی اهرمی و شیر حمام بهره‌مند خواهید شد. این مدل دارای رنگ‌های کلاسیک و قیمت مناسب است که با هر دکوراسیونی هماهنگی دارد. تنوع قیمت در مدل ریتا انتخاب و خرید ست کامل این شیرآلات بهداشتی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

مدل ورونا

طراحی این ست شیرآلات تا حدودی انتزاعی و مناسب برای افراد خاص پسند است. همچنین قیمت ست کامل مدل ورونا فروش آن را بالا برده است. با خرید این مدل از شیرآلات KWC جلوه‌ای خاص و دیدنی به منزل خود اضافه کنید. خرید ست کامل ورونا در رنگ‌های طلایی و استیل امکان پذیر است. قیمت این مدل نیز ارزش خرید آن را بالا برده است.

شیرآلات KWC

مدل زو

مدل زو شرکت کی دبلیو سی یکی از شیرآلات آشپزخانه این شرکت با قیمت مقرون به‌صرفه است که در سال ۲۰۱۶ جوایز برتری در اروپا دریافت کرده است.
ست کامل مدل به تکنولوژی نورپردازی مجهز است که یکی از مشخصه‌های ویژه طراحی این محصول است و می‌توانید حین خرید آن را در نظر داشته باشید.
قیمت‌ خرید این ست کامل از شیرآلات KWC با وجود جوایز دریافتی آن ارزان است. شما با خرید این ست می‌توانید یکی از افتخارات این برند را به منزلتان بیافزایید. ست زو طراحی منحنی شکل دارد که تماشای آن نرمی و لطافت را به بینندگان القا می‌کند.

مدل زئوس

رنگ‌های مشکی و سفید محصولات در این مدل بسیار جذاب و خاص هستند. ست کامل مدل زئوس با قیمت مناسبی که دارد باعث افزایش طرفداران آن برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی و حمام شده است.
شیر دستشویی اهرمی این مدل قابلیت آب‌دهی ۱۲ لیتر در دقیقه را دارد. با خرید این مدل زیبایی به خانه شما اضافه می‌شود و به دلیل سادگی آن با دکوراسیون منزلتان هارمونی ایجاد خواهد شد. با توجه به قیمت ست کامل مدل زئوس با خرید آن در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

مدل جنسیس

نگاه به طراحی ست جنسیس مانند نگاه کردن به آینده است. هنر به کار رفته در طراحی این محصول مناسب برای افراد جوان است که با تکنولوژی و دنیای آینده آشنا هستند.
اگر قصد استعلام قیمت مدل جنسیس را دارید باید اشاره کنیم تنوع رنگ در این محصول کمی محدود است و فقط در رنگ نقره‌ای و جنس استیل در دسترس برای خرید مشتریان است. شیر حمام این ست کامل دارای یک کارتریج ترموستاتیک است که در کنترل دما به شما کمک می‌کند.
شما می‌توانید پس از خرید مدل جنسیس دمای دلخواهتان را هنگام حمام کردن تنظیم کرده و آن را در حرارت مورد نظر متوقف کنید. با توجه به قابلیت منحصر به فرد و تکنولوژی به کار رفته در ست کامل این محصول پرداخت قیمتی بالاتر برای داشتن حمامی آرامش بخش به راحتی توجیه‌کننده است.

مدل مریت

مدل مریت طراحی بسیار ظریف و شیکی دارد. شما می‌توانید ست کامل این مدل را به قیمت ارزان و در رنگ‌های طلایی و استیل خریداری کنید.
شیر اهرمی جوی استیک این مدل قابلیت آب دهی ۱۲٫۹ لیتر آب را در دقیقه دارد و همچنین تکنولوژی به کار رفته در این محصول از پاشیده شدن آب جلوگیری می‌کند. خرید این ست کامل مناسب افرادی است که به ظرافت و جزئیات اهمیت می‌دهند و دنبال شیرآلات بهداشتی با قیمت خوب می‌گردند.

مدل ملودا

مدل ملودا طراحی بسیار ساده و مینیمال دارد. با خرید ست کامل این محصول می‌توانید از زیبایی در حین سادگی آن لذت ببرید و با توجه به قیمت آن زیاد نیز هزینه نکنید. این مدل تنوع رنگی محدودی دارد، ولی با توجه به قیمت ست کامل آن می‌توانید پس از خرید زیبایی دکوراسیون منزل خود را افزایش دهید.


مدل‌ های توکار KWC


مدل‌های ورونا، زو و آوا از محصولاتی هستند که ست کامل مدل‌های توکار با قیمت شگفت‌انگیز دارند. شیرآلات توکار برای دوش حمام، شیر تنظیم آب حمام، شلنگ و شیر توالت و شیر روشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید ست کامل یکی از مدل‌های توکار شیرآلات کی دبلیو سی می‌توانید از کارایی و ظرافت آن‌ها لذت ببرید.
پس از پرس‌وجو در مورد قیمت این مدل و با خرید این ست کامل می‌توانید از جلوه آن در حمام و سرویس بهداشتی خود لذت ببرید.

 

جنبه ظاهری در شیرآلات

 


جنبه ظاهری شیرآلات ساختمانی صرفا یک طرف قضیه را پوشش می‌دهد ولی اصل قضیه مربوط به کیفیت و دوام بهترین شیرآلات ساختمانی است، آلیاژ‌های به کار رفته، متریال و شیوه رنگ آمیزی یکی از معیار‌های مهم در تعیین کیفیت این محصولات است، البته در شیر‌های اهرمی یک نکته‌ای که بسیار بر کیفیت این نوع از شیرآلات می‌تواند تاثیر بگذارد، کیفیت بکار رفته در کارتریج این شیرآلات است، البته در این موضوع حق با شماست که نتوانید کیفیت کارتریج را تشخیص دهید زیرا کارتریج در دل شیرآلات قرار دارد و با چشم قآبل رویت نیست و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید خرید از بهترین برند‌های شیرآلات ساختمانی است .

چکیده نکات:

* شیرآلات در زیبا سازی دکوراسیون تاثیر چشم گیری دارند.

* نوع آلیاژ و سطح کیفیت رنگ طول عمر شیر را مشخص می‌کنند.

* کیفیت کارتریج از جزئی‌ترین نکات مهم در کیفیت شیرآلات ساختمانی است.

چکیده کلیات:
با توجه به تاثیر شیرآلات در زیبایی خانه انتخآب بهترین برند شیرآلات ساختمانی کار بسیار دشواری می‌باشد و باید در انتخآب بهترین شیرآلات نهایت دقت را داشته باشید که در پروسه ساخت از آلیاژ، رنگ و کارتریج مناسب استفاده شود.

مصرف آب در شیرآلات ساختمانی


یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت شیرآلات ساختمانی میزان دبی آب در آن‌ها خواهد بود همانطور که می‌دانیم بیشترین میزان مصرف آب در منازل در آشپزخانه، حمام و منآبع تخلیه آب خواهد بود که در مورد آخر ارتباطی میان کیفیت شیرآلات و مصرف آب وجود ندارد.
با توجه به تغییر نسل تمامی شیر‌ها از حالت کلاسیک به حالت اهرمی پارامتر‌های مصرف آب کاملا تغییر پیدا کرده و میزان دبی آب، به توری خروجی برای پودری کردن آب و کیفیت کارتریج بستگی دارد، شیرآلاتی که از توری ریز و با کیفیت استفاده می‌کنند در مصرف آب می‌توانند تاثیر چشمگیری داشته باشند، اما عامل اصل در میزان مصرف آب کارتریج می‌باشد؛ اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که کارتریج چیست؟ کارتریج قلب شیرآلات اهرمی است که در یک قسمت آن اهرم قرار دارد و در قسمت دیگر آن حفره‌های که آب از لوله به آن‌ها منتقل و به واسطه میزان چرخش آن به سمت چپ آب گرم‌تر خواهد شد.

 

کی دبلیوسی

 

اهمیت مصرف آب در کشور همواره یک وظیفه ملی و دغدغه های نهادهای دولتی و خصوصی بوده است . مصرف سرانه بالای کشور در مقایسه با مصرف اروپا هشدار دهنده می باشد . بحران الگوی مصرف آب ضرورت احداث کارخانه ای مجهز و با استاندارد های بالا قادر به تولید شیرهای کم مصرف با کیفیت و طراحی چشمگیر که استاندارد ملی را داشته باشد ایجاد کرد.

 

شیرآلات kwc،تجربه شیرآلات تولیدی کشور سوییس

 

شرکت شیر های ساختمانی و صنعتی ایران که ما آن را با عنوان شیرآلات kwc می شناسیم ، در سال ۱۳۶۳ تحت لیسانس شرکت kwc کشور سوییس در شهر صنعتی کاوه تاسیس شد و در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید .

فلسفه شیرآلات kwc

 

شیرآلات kwc با توجه به بحران الگوی مصرف آب در کشور ، ضرورت احداث کارخانه ای مجهز به ماشین آلات پیشرفته و با استاندارد های بالا که توانایی تولید شیرهای کم مصرف،با کیفیت و طراحی چشمگیر که دارای استاندارد های ملی باشد را ایجاد کرد .

انواع محصولات تولیدی شیرآلات kwc

 

شیرآلات kwc ایران در حال حاضر تولیدکننده شیر آلات ساختمانی ، شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات رنگی ، شیرآلات ترموستاتیک و شیرآلات الکترونیکی می باشد . شما می توانیدبرای خرید شیرآلات kwc به سایت ساختمان صنعت مراجعه کنید و با مقایسه محصولات مختلف ، انتخاب مناسب خود را انجام دهید .

همچنین میتوانید برای خواندن کامل این مطلب به سایت منبع ماوی هام مراجعه کنید

 

 

https://maviham.com/blog/review-of-the-best-kwc-faucet-models-introduction-of-8-best-models/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 20 بهمن 1399
نویسنده : فردین فروغی

ایمپلنت یک روزه یا فوری یک روش کاشت ایمپلنت است که به منظور جایگزین کردن دندان های از دست رفته و شکسته مورد استفاده قرار می گیرد. پایه های ایمپلنت شبیه ریشه دندان های طبیعی در استخوان فک عمل کرده و پایه بسیار مستحکمی برای سوار کردن تاج های دندانی که ظاهری شبیه دندانهای طبیعی دارند؛ بوجود می‌آورد. در روش های کاشت ایمپلنت سنتی دوره بهبود پس از کاشت پایه و پیش از نصب تاج دندان بسیار طولانی است در صورتی که فرایند ایمپلنت یک روزه روشی کاملا خاص و کاربردی است که با استفاده از آن جای خالی دندان در یک روز توسط پایه ایمپلنت و تاج دندانی پر می شود. البته در روش کاشت ایمپلنت فوری، تاج دندان موقتی تا زمانی که تاج دندان اصلی برای نصب آماده شود؛ روی پایه سوار می شود وزیبایی دندان های شما را تکمیل می کند.

مراحل کاشت ایپلمنت یک روزه یا فوری

نحوه کاشت پایه ایمپلنت یک روزه دقیقا مانند ایمپلنت ‌دندان و سنتی است و پایه به هر حال باید به استخوان فک شما جوش بخورد. تفاوت ایمپلنت دندان یک روزه با سنتی این است که یک تاج موقتی در همان روز کاشت پایه برای شما ساخته شده و تا آماده شدن تاج دندان اصلی روی پایه ایمپلنت سوار می شود.
به منظور کاشت ایمپلنت یک روزه، پیش از هر چیز دندانپزشک در کلینیک دندان ابتدا چند تست تشخیصی مانند اشعه ایکس CT اسکن و عکسبرداری از دهان و دندان های شما انجام می دهد. نتایج این تست ها به دندانپزشک این امکان را می دهد که نحوه عمل جراحی شما را برنامه ریزی کنند.
سپس ابتدا لثه شما را بی حس کرده و یا از بیهوشی کامل استفاده می کند. پس از بی‌حسی کامل مرحله کاشت عمل جراحی شروع می شود. جراح با داشتن یک راهنما، پایه ایمپلنت را در استخوان فک شما می کارد که یک عمل جراحی سریع است. پس از اتمام عمل جراحی، تاج دندانی موقتی که با استفاده از طراحی های کامپیوتری آماده شده روی پایه سوار می شود.

تکنیک پانچ در کاشت فوری ایمپلنت دندان

در تکنیک پانچ نیازی به استفاده از تیغ جراحی و بخیه وجود ندارد و می‌توان در زمان کوتاه(که خود این کوتاهی زمان می‌تواند باعث کاهش استرس یا درد بیمار گردد)، کاشت ایمپلنت را انجام داد و حسن دیگر تکنیک پانچ، عدم بروز خونریزی و تحلیل بیشتر استخوان است و قطعاً برای بیمار بسیار راحت خواهد بود و می توان طی این دوره کاشت، از لیزر تراپی هم بهره گرفت. چرا که لیزر تراپی در چند جلسه باعث افزایش سرعت جوش خوردن استخوان به ایمپلنت میشود و در بیمارانی که زخم آنها دیرتر خوب می شود. مانند بیماران دیابتی، ریسک و خطر عفونت و دیر جوش خوردن یا حتی پس زدن ایمپلنت کاهش می‌یابد. زیرا لیزر تراپی توانایی افزایش فعالیت استخوان ساز را دارد و همچنین به کمک لیزر تراپی درد و تورم بیمار کاهش خواهد یافت.

تکنبک پانچ در کاشت ایمپلنت فوری

مزیت‌های ایمپلنت فوری چیست؟

یکی از بهترین مزیت‌های ایمپلنت فوری کوتاه شدن زمان درمان نسبت به ایمپلنت معمولی است، به این شکل که در ایمپلنت فوری دومین مرحله جایگذاری ایمپلنت بافاصله زمانی کوتاهی از مرحله اول انجام می‌شود و زمان درمان نسبت به ایمپلنت‌های عادی که تا 2 ماه هم می‌تواند طول بکشد، کم می‌شود. مزیت بعدی ایمپلنت فوری کم شدن تعداد جراحی به‌یک‌بار است.
 
در ایمپلنت فوری ایمپلنت، اباتمنت و تاج اولیه همه در یک مرحله کارشان انجام می‌شود و نباید مثل ایمپلنت معمولی بعد از سپری شدن چند ماه دوباره تاج دائمی داخل دهان قرار داده شود. نیاز نداشتن به دندان مصنوعی موقتی مزیت دیگر ایمپلنت فوری است، در ایمپلنت فوری به علت کم شدن مدت جوش ایمپلنت، دیگر نباید در این مدت از دندان مصنوعی استفاده کرد و این قضیه قطعاً در چهره بیمار و بالا بردن روحیه و اعتماد به‌ نفس وی تأثیرگذار خواهد بود.

 معایب ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری 10 تا 15 درصد امکان موفقیت درمان ایمپلنت را کاهش میدهد و ما این روش را به کسانی پیشنهاد میکنیم که اصلا قادر به تحمل فاز بی دندانی نیستند و درشرایط ایده ال استخوانی نیاز دارند که همزمان با کشیدن دندان ایمپلنت و پروتز موقت هم داشته باشند.

قیمت ایمپلنت فوری

قیمت ابیمپلنت فوری

قیمت ایمپلنت فوری همواره مبحثی هست که برای بسیاری از افراد مورد توجه قرار دارد. و سوالی که برای این دسته از افراد پیش می آید این است که قیمت ایمپلنت فوری چقدر بیشتر از ایمپلنت به روش معمولی می باشد. به طور کلی قیمت ایمپلنت فوری بین 20 الی 25 درصد بیشتر از روش معمولی می باشد و این افزایش قیمت به دلیل پروسه ی انجام کار، مواد و متریال اضافی که نسبت به روش معمولی استفاده می شود و در نهایت خود تکنیک فوری ( immediate load ) که توسط دندانپزشک صورت می گیرد، همه و همه باعث این تفاوت قیمت می باشند. به‌ عنوان مزیت آخر برای ایمپلنت فوری می‌توان هماهنگی بهتر لثه با تاج را بیان کرد. در ایمپلنت معمولی، کپ استوانه‌ای روی ایمپلنت تازه گذاشته‌شده، نهاد می‌شود تا بافت لثه شکل بگیرد. در ایمپلنت فوری بافت لثه را با تاج اولیه فرم می‌دهند، تاج اولیه از نظر شکل شبیه تاج دائم است، بنابراین بافت لثه با تاج دائمی هماهنگی‌اش بالاتر است و از لحاظ زیبایی نتیجه بهتر است. به دنبال هدف افزایش موفقیت در جراحی ایمپلنت فوری باید تمامی حرکات حتی کوچک را مهار کرد و از فشار دندان های کناری به ایمپلنت خودداری کرد. زمانی که چند دندان وابسته به ایمپلنت در یک ردیف در جلوی دهان قرار بگیرند، از ایمپلنت فوری عملکردی استفاده می شود، به این صورت که ایمپلنت در تماس با دندان مقابل قرار می گیرد.

 

منبع:

https://www.dentistryiq.com/dentistry/implantology/article/14168513/5-questions-to-ask-before-choosing-between-delayed-and-immediate-dental-implant-loading

https://drshahram.com/immediate-dental-implants/

https://www.smilesolutions.com.au/dental-implants/immediate-implants/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: ایمپلنت فوری , ایمپلنت دندان , متخصص ایمپلنت , دکتر شهرام اسعدی ,
تاریخ : دو شنبه 20 بهمن 1399
نویسنده : فردین فروغی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خودرو، موتور آن است. بی‌توجهی نسبت به موتور و رسیدگی نکردن به آن می‌تواند هزینه‌های بالایی را به شما تحمیل کند. یکی از راه‌های مراقبت از موتور خودرو استفاده از روغن موتور مناسب است. در این مطلب درباره انواع روغن موتور، اینکه چه استانداردهایی باید داشته باشد و تفاوت انواع روغن موتورها صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با انواع روغن موتور خودرو

در حال حاضر روغن موتور خودرو و انواع آن شامل 3 دسته می‌شود:

1. روغن موتور مینرال یا ارگانیک

این نوع روغن موتور بر پايه نفت خام ساخته می‌شود؛ و همان روغنیست که سالها در خودروها به‌کار می‌رود و مورد استفاده اکثر اتومبیل‌هاست.

2. روغن موتور سنتتيک

یکی دیگر از انواع روغن موتور روغن سنتیک است. ابن نوع روغن موتور از ترکيبات شيميايی يا پوليمراسيون هيدروکربن‌ها (Olefins) توليد می‌‌شود و نه با تصفيه نفت خام. اين نوع روغن اولين بار برای موتورهای جت بکار رفت و به دليل مزايايی که اين روغن نسبت به نوع مينرال دارد، اخيرا مصرف آن در خودروها نيز افزایش یافته است. از بين صدها روغن موتور خودرو و انواع آن، روغن موتور سنتتيک با فرمولاسيون‌های مختلف که هر يک محاسن و معايبی دارند، تولید می‌شود. نوعی که بر پايه Polyalphaolefins يا به اختصار (PAO) ساخته شده و مقداری Ester هم در خود دارد، دارای کارآيی و مقبوليت بيشتری است.

3. روغن موتور نيمه سنتتيک

در ادامه معرفی روغن موتور خودرو و انواع آن به روغن نیمه سنتتیک می‌رسیم. نین روغن موتور از مخلوط روغن سنتتيک و مينرال (ارگانيک) تولید می‌شود. اين روغن کيفيت روغن‌های سنتتيک را ندارد اما در شرايط سخت مانند دماهای بالا و يا بار زياد، عملکرد بهتری نسبت به روغن موتور مينرال (روغن ارگانیک) دارد. این روغن موتور بيشتر برای وانت‌ها و SUVها استفاده شده و قيمت آن نيز کمی بيشتر از مينرال‌هاست.

انواع بنر روغن موتور

روغن موتور ادینول

روغن موتور آدینول Addinol

روغن موتور آدینول ۵W30 SN فول سنتتیک تیپ PERMIUM با استفاده از گرانترین و با کیفیت ترین روغن پایه سوپرسنتتیک و افزودنی‌های به روز جهان تولید می‌شود و دارای بالاترین سطح کیفی بوده و حتی برای خودروهایی که از سوخت با درصد اتانول بالا استفاده می کنند هم مناسب است.

روغن موتور۵W30 ادینول یکی از بهترین گزینه ها برای انواع خودروهای روز دنیا که مجهز به انواع موتورهای توربوشارژ و سوپر شارژ هستند می باشد، زیرا با ایجاد فیلم روغنی بسیار قوی و کاهش اصطکاک و همچنین وجود مواد افزودنی شوینده بسیار باکیفیت، حداکثر محافظت از موتور خودرو خواهد داشت.
روغن موتور ادینول ۵W30 SN به دلیل وجود افزودنی های پیچیده و پیشرفته ، استارت راحت و آرام خودرو در دماهای پایین و کارکرد بی صدا موتور در تمام شرایط کاری خودرو را به همراه خواهد داشت.

برای خرید روغن موتور آدینول کلیک کنید.

روغن موتور الف (elf)

روغن موتور الف elf

کمپانی Elf از بزرگ‌ ترین شرکت ‌های عرضه ‌کننده فرآورده ‌های نفتی است.

محصولات این شرکت توسط شرکت روان صنعت در ایران توزیع می ‌شود.

این کمپانی فرانسوی، سال ‌ها است که محصولات خود را همراه با خودروهای رنو وارد کشور کرده‌ است و در قالب یک شریک تجاری همیشه همراه با رنو در بازار‌های جهانی حضور داشته است.

الف (elf) یکی از شرکت های زیرمجموعه کمپانی بزرگ توتال است.

روغن ‌موتورهای آن در سطح بازار کشور بسیار شناخته‌ شده است.

معمولاً به دلیل کیفیت خوب و قیمت نسبتاً بالای روغن ‌موتورهای الف، مشتریان این برند فرانسوی صاحبان خودرو‌های وارداتی و خودروهای رنو هستند.

روغن موتور توتال -total

روغن موتور توتال

شرکت توتال (Total) فرانسه که در سال ۱۹۲۴ توسط ارنست مرسیه راه اندازی شد، در حال حاضر چهارمین شرکت بزرگ نفتی و گازی دنیا و هشتمین شرکت بزرگ در جهان است.

این کمپانی به حدی بزرگ است که به هیچ وجه نمی توان آنرا در لیست بهترین برند روغن موتور خارجی قرار نداد.

این شرکت ببیش از چهل شعبه در نقاط مختلف دنیا دارد که مجموعا حدود ۹۵۰۰۰ کارمند در سرتاسر دنیا دارد.

شرکت توتال که پخش کننده ی اصلی سوخت در کشور فرانسه است، سابقه ی طولانی را هم در همکاری با ایران در صنایع مختلفی همچون؛ هوایی، خودرو سازی، دریایی و دارو سازی دارد.

توتال علاوه بر اکتشاف نفت وگاز و تولید انرژی های تجدید پذیر، یکی از بهترین تولید کننده های روغن موتور خودرو و همچنین سایر لوازم جانبی خودرو است.

 

منبع:

https://revitakhodro.com/types-of-engine-oils/

https://www.mdpi.com/2075-4442/6/4/90

https://www.britannica.com/technology/engine-oil


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: روغن موتور , آدینول , خودرو , رویتا خودرو , روغن موتور ادینول ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید